fredag 17 april 2009

Vuxna (män?) gör saker tillsammans

Efter en superaktiv dag i Stockholm hade jag pappa med mig hem till lägenheten! Nyhitkommen från Trönö.
Han och Tias fastnade på Teknik Magasinet när vi skulle handla och sen var det klippt!Direkt efter maten, medan jag gjorde fika, skulle helikopterna laddas... Sen blev det flyga av!
Lite bångstyrig men väldigt rolig!!! Jag hade talang i helikopterstyrning visade det sig!

Jag och pappa lunchade på Depå idag. Jag hamnar alltid där! Senast i tisdags, med Ankis, före ultraljudet. Idag blev det ceasarsallad för min del, ett säkert kort!
Vi var rätt ensamma på stället. Ett tag var det bara Kristian Luuk och Carina Berg och vi. Innan dess var det ytterligare två gravida kvinnor, haha! Man får passa på att gå dit nu för jag tror inte att Depå är vidare barnvagnsvänligt.

Jag jobbar 6-12 på sporten både imorgon och på söndag, så nu är det läggdags för min del. Tråkigt när pappa är här, men det är inget att göra åt!

God Natt!

Inga kommentarer: