lördag 18 april 2009

Uppe med tuppen!

5 i morse var jag uppe, efter en halvdålig natt.
Jag har börjat anstränga mig ordentligt för att inte ligga på händerna när jag ska sova. Vaknar nämligen stup i ett av att de är helt bortdomnade om jag inte tänkt mig för... Jobbigt, för det innebär att jag måste somna i obekväma ställningar. Inte vidare gosigt när man vant brukar kura ihop som som en boll med handen under huvudet.
Tias skjutsade mig till fyran till klockan sex. Första timmen blev lugn men sen... inte en lugn stund! Stressigt och ingen frukost förrän nio då jag var galen av hunger!
Jag hamnade i inrikesredigeringen idag istället för sporten, vilket i alla fall känns lite kul.
Nu ska jag fara hemåt. Tias är med pappa på Net on Net, där en ny kamera väntar på att bli köpt. Det är pappa som ska skaffa sin första digitala systemkamera. Äntligen!!!

Inga kommentarer: