tisdag 7 april 2009

Skorna som blev min räddning!

I Barcelona trodde jag fötterna skulle gå sönder för att de gjorde så ont varje kväll efter allt promenixande. Grejen är att jag hade köpt ett par nya skor som inte alls var särskilt sköna. Dessa hade jag spanat in men inte lyckats bestämma mig för.När jag kommit hem visste jag bättre.
Jag har inte fått ett enda skavsår av de här skorna. Men... det är ännu skönare med gympaskor... eller Eccos fulaste sandaler... Problemet är bara att jag ju nästan jämt går i kjol, och vill se ok ut även på fötterna! De är dessutom lätta att ta på, vilket inte gör nåt när magen växer som den gör, haha!

6 kommentarer:

Anna Maria sa...

Jättesnygga!
Ser väldigt sköna ut.
Jag får ta en sväng till Berglunds och kolla.

Unknown sa...

Ja, gör det!!!
;)

Maddix - Mamma & Gravid sa...

Härligt med påskisplaner :D Det behövs! Gott med påskmat också ;) Skorna ser helt klart sköna ut :D

Anonym sa...

Jag håller med. Dom ser väldigt sköna ut och man behöver INTE vara gravid för att använda sådana, tycker Turid i Göteborg.
Tack för senast förresten. Det var trevligt att prata med dig. Vi får höras ibland på våra "sidor"
Hej!

Turid Löfgren sa...

Hej Ida, igen!
Jag hoppas du förstod vem anomym är. Jag gjorde fel, visste inte riktigt hur man skall göra, så nu provar jag på nytt.

Unknown sa...

Hej Turid!
Kul att höra från dig!
Jag lyckas inte komma in på din sida! Slutade den på "trulsa" eller minns jag fel? Ska leta upp lappen sen, men nu måste jag ut i solen!