torsdag 2 april 2009

Back on TV4

Japp, så är man här igen. På TV4. Efter en dryg månads uppehåll. Åkte hit till klockan tre med en väldigt trevlig taxi-chaffis vars fru också var gravid. De skulle få barnet i början av juni, hon hade ont och kunde inte gå. Har varit sjukskriven i en månad. Tredje graviditeten men hade aldrig erfarit detta. Stackars... Och min syster som hade foglossning från tidigt stadium, med båda barnen, och knappt kunde gå under hela graviditeten! Fy vad jobbigt!
Jag fick en kris igår kväll... har så svårt för själva faktumet att jag börjar få riktigt ont och svårt att röra mig. Får lite panik när jag tänker mig att jag ska sitta hemma till och med juni... Den finaste tiden på året! Handikappad! Vill inte! Ringa sjukgymnast.....
Jag har ätit ett äpple men önskar jag hade med mig nåt mer. Hungrig redan!!! Ska jobba nu.

Inga kommentarer: