onsdag 22 april 2009

Fyndshopping med systeryster!

Den här dagen rände verkligen iväg!
Syster ringde, vi pratade i nästan en timme innan jag tog tunnelbanan dit på lunch; fisk med äggsås. Mmmmm... gott! Sen satte vi Alvar i vagnen och gick en promenad över Gärdet i förhoppning om att han skulle somna... vilket han inte gjorde. Gärdets Outlet hade en hel del skoj idag, så vi slank in där. Jag hittade en go, lång, töjbar, svart, kortärmad top för 90 kr, en inspirerande ekologisk kokbok ("Ekologiska smaker") för 100 kr och bäst av allt denna söta luvtröja som kommer att bli lagom till lilltjejen i höst!250 kr kostade den, stl 62-68. Jag hade nästan velat köpa en likadan åt mig... men behövde egentligen ingen så det var nog tur att de saknade min storlek.

Erik kom hem sen med hämtmat från kinarestaurangen, så vi åt gott, blandade från olika pytsar.
Själv for jag hemåt före sju och nu väntar jag på Tias, som är på en kvällskurs i beteende.

4 kommentarer:

Turid sa...

Den som väntar på nå´t gott, vet du.................

Unknown sa...

Mmm... längtar!

Mirjam H sa...

Men åå så söt tröja=) Var på gärdet var denna outlet?

Unknown sa...

Den ligger på Öregrundsgatan 3, å där finns en pärm man kan skriva in sig i så man får mailutskick när olika butiker eller märken har utförsäljning där!