torsdag 23 april 2009

Äntligen, jakten är över!

Underbara kjolar!På Indiska hittade jag äntligen tre kjolar som funkar både nu under graviditeten och efteråt. Sommarfavoriter! Superfina och inte heller dyra. 149 + 199 + 199 kr kostade de. Jag hade inte räknat med att komma hem med tre stycken, men kunde inte bestämma mig. -Ville ha dem allihop!
Efter dagens annars tidskrävande pappersrensning på kontoret och eftermiddagens lilla shoppingtur blev det pannkakor på balkongen! Härligt. Vi tittade en hel del på min pulserande mage, såg hur hon rörde sig därinne, och hur huvudet rätt vad det är trycktes utåt eller rörde sig från den ena sidan av magen till den andra. Har aldrig sett det så väl förut. Helt galet är det, men himla kul!
Nu är Tias igång med bakning och tvättning samtidigt! Inte illa.
Imorgon jobbar jag på TV4 14-23. Hoppas på tid för mellanmål, för annars blir det 6-7 timmar mellan lunch och middag och det klarar jag knappt nu... Annars känns det kul att komma dit då och då.
Tänk att det ska bli så varmt imorgon och framför allt på lördag... underbart!
Nu dax för fika och sen Medium, en av mina favvoserier.
Ha det gott!

Inga kommentarer: