fredag 3 april 2009

Soft shopping och god mat!

Vi for in till stan igår vid halv fem, jag, Tias och hans kompis Pelle. Mest för att gå på favvoaffären Claesgöran Brittinger Bondelid. De har supersnygga kläder som dessutom till stor del passar gravida!Snacka om nice shopping! Det är verkligen inte på alla klädaffärer de bjuder på folköl och äppelvatten samt snacks och frukt medan polarna provar kläder! Soft attityd har de också, himla trevliga.
Pelle hittade en snygg t-shirt och Tias ett par vita jeans. Vi plåtar åt höger och vänster.
Jag slurpar äppelvatten och finner två svarta topar, väldigt goa och töjbara, snygga över min stora mage! Brittinger förstås.
Nöjda och glada går vi vidare till Dovas där vi äter supergod fläsknoisette. En höjdarkväll alltså!
-Innan tvättningen tog över hemma, haha...
Nu ska jag kasta i mig mat och sen cykla(! -Tias har fixat punkan på min cykel som stått avställd i två år eller nåt) till nån slags tvåtimmart sjukgymnast-info för gravida!
Sen har jag tjejkväll med Sussi som kommit hit enda från Börlänge! KUL!!!

Inga kommentarer: