tisdag 14 april 2009

Gravida kusiner!

Min kusin Maria är också gravid! Superkul!

Hon har just gått in i vecka 17 medan jag på samma dag traskat in i vecka 31.

Vi hade påskmiddag i stugan i Tygsta i söndags.

Det blev mycket vagnprat, namnfilosofier och annat trevligt. Kul att våra små kommer att bli lika gamla!

Maria har också klarat sig från kräkningar och annat hemskt än så länge. Skönt.

Vi åt god middag med våra kära män och pappor i köket och satt ute i solen långa stunder och bara myyyste.
Härligt!


-En underbart fin vårdag!

Igår kväll åkte jag och Tias hem till Stockholm. 26 mil på E4:n tog 4 timmar och 45 minuter!!! Det var så totalstopp i trafiken att vi körde i 10 km/h länge och väl och stod stilla långa stunder. Systemet med omkörningsfiler och annars lååånga sträckor med en fil är värdelöst! Proppen mellan Tönnebro och Söderhamn höll i sig från 17.30-21!
Jag hade varit tvungen att gå på toa på Resecentrum i Söderhamn. Tur det, för det tog 1,5 timme minst till Tönnebro (ungefär en mil) sen, där jag fick gå på toa igen och vi passade på att äta medan trafiken stod still. Tur att det släppte sen! Vi var hemma efter elva.
Idag är det en stor dag. Klockan 14.30 ska vi göra 3D/4D Ultraljud och titta på vår lilla bebis på Tittut här i Stockholm. Spännande!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fiina tjejer!
Syster