onsdag 15 april 2009

Bebisgarderob med gammalt och nytt

Oj vad mycket bebiskläder! Här blandas nytt och gammalt. Det äldsta är från 70-talet då jag och min syster var små, det mesta är efter syrrans pojkar, nu snart fem och två år gamla och det nyaste är från i vintras. I helgen ska vi nog shoppa lite mer... lite flickigare kläder för det har vi inte mycket av!
Jag har minsann lagt alla små plagg i högar efter vilken storlek det är, om det är bodys, pyamasar, byxor etc. I maj ska jag tvätta hög för hög för att hålla ordningen.
Man blir längtig nu... när man tar i alla små kläder och tänker på att Hon ska ha dem på sig!
Garderobsdörrarna till Sagas klädskåp står i hallen och väntas åka på så fort vi får just det rycket!
; )
Jag har släpat mig runt hela Råstasjön på en timme och fem minuter idag också. Superbra! Har mindre ont nu i vecka 31 än i vecka 28-29. Det hade jag aldrig vågat tro!
Annars har det varit lugnt. Saga har dragit publikrekord på bloggen vilket ju är himla kul! Lite fler kommentarer hade också varit skoj, men man kan ju inte få allt...
Morotsbiffar blev nästa prestation, mumsigt! Nu tvättar Tias. Jag ska göra lite kvällsfika.
Ha det gott!

Inga kommentarer: