fredag 1 maj 2009

Dagens synder.....

Mmmmm... lite Spanien-taste, strips med aioli! Grillkorven känns ytterst svensk dock...
Efter VIP-dagen på Mixit, där vi inte hittade ett enda plagg(!), blev det glass, cola och kaffe i solen. Härligt!!!
Krossade Oreo-kakor i glassen, supergott!
Middag... Jag som var sugen på sparris och potatis... Tiden rann iväg och hungern växte, men det är inte fy skam med hamburgare när man har fiberrikt bröd, stekt ananas, sallad och bbq-sås till!När jag var och köpte sallad slank visst lite lösgodis ned i korgen också...

För övrigt måste jag säga att jag är häpen över min mages framfart!!! Den unga tjejen i kassan på Ica frågade när bebisen skulle komma ut, för hon tyckte jag var så stor över magen. Hon var först med en sån kommentar. Men igår mötte jag en grannkvinna som såg min mage och utbrast "OJ, när är det beräknat?"
Det känns lite ovant att gå från att behöva berätta för varenda kotte att man är gravid för att ingen ser det, till att folk verkligen hajar till när de ser min mage!
Hoppas jag inte går upp mycket i övrigt... efter dagens mumsigheter, haha!

Inga kommentarer: