torsdag 7 maj 2009

Glasögonfrossa

Fyra nya par glasögon är hemlånade. Nu är åter igen frågan... Vilka passar bäst???

- De första är av märket Fuzion och är gula på insidan. Coolt!
- Andra paret kommer från Moods Of Norway och har en traktor på ena skalmen, hur ballt som helst!
- Nästa par kommer från Prada.
- Och sist har vi ett par Skaga.

Det är fortfarande bara Tias som ska ha nya brillor... Pelle har just chockat sig själv med att köpa två par glasögon, då han plötsligt upptäckt sig ha dålig syn på ena ögat!
Nu kan vi inte låta bli att prova... för nöjes skull!

Jag ser nog rätt bra... bara liiite närsynt...

Tjusigt???
De här glasögonen kommer från Synoptik. Lite roligare en förra satsen vi fick hem tycker jag!
Traktor ála Moods of Norway!
Pelle provar brillor, äter glass och pratar i telefon. Ja, det blev glass på maten hemma i vårt kök, efter ett lååångt glasögonletande i Solnacentrum samt middag på den grekiska kolgrillen.
Jag tog mig in till Mammornas innan dess, där jag köpte två snygga amningstopar i märket Boob, ca 200 kr/st samt ett bälte som skall hjälpa till att lyfta magen, vilket känns som om det kan behövas nu sista tiden på graviditeten... 200 kr även det. Känns jättebra!
Jag skulle ha behövt bältet under glasögonsafarit i gallerian, för jag har lite ont nu i musklerna som kämpar med att hålla upp min mage...

3 kommentarer:

Emma sa...

Jag tycker nog par tre och fyra jag tror jag. Eller det heter nog tre eller fyra. Antar att han bara ska ha ett par :P

Anna Maria sa...

Nummer 3 tror jag.
Men glasögon är svårt som tusan.

Unknown sa...

Ja, riktigt svårt är det!
Bilderna är ju inte helt lika heller, vilket försvårar än mer!