tisdag 12 maj 2009

Mysdag i Uppsala!

Jag har haft en härlig heldag hos familjen Nylén/Nyström i Uppsala idag.Moa, som just fyllt ett år, var så här glad under förmiddagen. Söt med sina nya gaddar!
Vi lekte medan mamma Anna hämtade Klara på dagis.
Blå naglar är en gammal hederlig tradition hos Anna. Nu har det smittat även till Klaras fötter. Snyggt!
Klara!
Jag ÄLSKAR den här fåtöljen. -Ett loppisfynd för 400-500 kr. Såna fynd gör man bara inte i Stockholm...
Vi äter, myser och bygger lego och läser sagor. Jag får vila lite i soffan medan Anna gör middag. Saga hickar i magen.
Innan jag lämnar Uppsala besöker vi bokbussen som varje vecka stannar ute på gatan, Superkul!Hela familjen vinkar av mig när jag åker.
Jag får svårt att koncentrera mig på bilkörandet, då Saga lever loppan nåt väldigt efter att jag kört ut på E4:n. Hon sparkar nedåt, rör på huvudet åt sidan, pressar det mot min bröstkorg och sedan inåt... Hilfe! Jag försöker slappna av och funderar på om hon valt detta eminenta tillfälle till att vända sig! -Men nej... Hon lugnade ned sig efter tjugo minuter. Och jag kan ännu känna hennes huvud på vänster sida i magen. SDtrax under bröstkorgen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen Ida! Åhh, vilka fina bilder det blev! Jättemysigt att du (ni) var här... Kram Anna

Unknown sa...

Supermysigt att vara hos er också!
;-)

Anna Maria sa...

Åh! Fina familjen! :)

Unknown sa...

Ja, finfina är de!
=)