lördag 16 maj 2009

Kungsbodens sista månad...

Sista rycket!
Fram till midsommar håller Annika öppet, med 30-50% på hela sortimentet.
Jag kommer att sakna resorna hit med fika och lustfylld shopping...

Green Gate, ursnygga grejer!
Jag och syster kanske åker dit en sväng idag igen.
Hemgjord saft och urgoda vaniljbullar blev fikat för mig och mormor.
Årstider blandas inför den sista månaden. Jag handlar för 1300 kr...
Det var en av gårdagens utflykter.
För övrigt gissar jag på att Saga vände sig med huvudet nedåt natten till i torsdags, en månad innan beräknad födsel. Duktig!!! Sen dess har hon lugnat ned sig lite i magen. Känns superskönt. Ska kolla med ultraljud på MVC på tisdag hur hon ligger för att vara på den säkra sidan.
Här i Trönö skiner solen. Lite kalla vindar blåser men det är fint. Jag var hos pappa igår kväll. Sedan kom systers familj hit, så nu är det fullt ös på gården. Imorgon skall mamma firas. Hon fyller 55 år!

Inga kommentarer: