onsdag 6 maj 2009

Underbara bebiskläder!

Jag älskar verkligen Lindex vårkollektion i år.Så otroligt fina kläder till vår lilla Saga. Allt i storlek 56 så att hon ska kunna ha dem i sommar.
Idag sitter jag hemma och är fruktansvärt uttråkad... i väntan på föräldrakursen del 1 på Barnmorskemottagningen i Solna Centrum. Föräldraskap och relationer är temat... och Tias kan inte gå! 13-16.30 är ju verkligen inte världens bästa tid. Vi önskar det fanns kurser på kvällstid men icke då... Så jag får gå dit själv.

Profylaxen igår gick lite bättre än förra gånden. Men jag har svårt att sitta och andas lätt, med små mini-andetag, i en minut! Får nästan panik. Ska träna... och hitta något att tänka på under värkarna för att känna mindre smärta och samtidigt slippa tänka på hur jag andas. Massagen vi fick testa på kändes bättre.

Inga kommentarer: