tisdag 5 maj 2009

Välkommen till världen, Leia!

Idag har jag äntligen hälsat på Frida och lilla Leia, på dagen tre veckor gammal.

I kyla och regn trängdes jag med den tunga trafiken på Essingeleden innan jag svängde av in på små grusvägar i Haninge där den lilla familjen bor. Härligt med ett stort, rött, nybyggt hus. Annat än en lägenhet i Solna Centrum!

Leia föddes på annandag påsk, samma dag som vi gjorde 3D-ultraljudet. -Ursöt är hon. Ganska sömnig och lite hungrig denna måndagförmiddag.
Och mycket jobb är det med en liten bebis. Särskilt i början, när barnet ska äta varannan- var tredje timme varje natt... då är det nog inte lätt att vara mamma.
Min lilla Saga trycker åt alla möjliga håll. Trångt i magen... Jag längtar tills hon kommer ut!
Ikväll är det profylaxkurs igen. Det närmar sig... Snart är jag också två!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för besöket vännen. Vilken fin bild du tog på oss!
Leia hälsar tack för de härliga kläderna.
Kram Frida

Unknown sa...

Hälsa så mycket tillbaka!
Kul att se er!
Kram!