söndag 22 mars 2009

Vild bebis och noppig Odd Molly!!!

I morse var bebisen vildare än nånsin där inne i magen. Den vred och vände på sig och fick hicka... i nån minut i taget, massor av sparkar å så hicka igen. Jag tror den fick hicka fem gånger på en kvart! -Och att den rörde sig mer just därför!
Jag låg på rygg med handen på magen och kunde se hur bebisen rörde sig. -Bästa sättet att gå från yrvaken och supertrött till pigg och glad! Hihi...
Bilden tog jag i spegeln. Mitt barndomsrum...
För min del går det jättebra att vara gravid. Jag orkar det mesta och är vig och rörlig än. Det som stör mig är främst att jag blir kissnödig hela tiden och hungrig var tredje timme... på pricken!
Efter shoppingtur till Kungsboden med mormor och god mat gick jag och mamma en Tygsta-promenad... och fick ringa på hos en annan gravid tjej vi känner (som tur är) och låna toaletten!!! -Hon förstod precis...
Väl dold mage i noppig Odd Molly-kofta! Shit, vilken jättenoppa!!! Mamma hittade den... Dax att köra med noppmaskinen och därefter tvätta koftan för hand när jag kommer hem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, ha!!! Vilken tur att det finns fler kissnödiga och gravida i närheten!!!!!

/Katrinne

Unknown sa...

Ja verkligen!
;-)