torsdag 26 mars 2009

Isande vindar, mjälthugg och vårtecken

Jag utmanade ödet även idag. Och denna dag tog jag mig runt hela Råstasjön. En timme och en kvart tog det (50-60 minuter landade det på när jag inte var gravid), mjälthugg (håll) fick jag så det värkte och arg var jag på de isande vindarna som inte vill ge sig. Men runt kom jag.Med min iPhone fångade jag både videkissar och svanar. Lite arg var jag dock även på iPhone-kameran!
1. Det går inte att välja fokuseringspunkt, så att ta närbild på en videkisse var helt kört. En suddig tuss blev det!
2. Det är supersvårt att ta en bild på sig själv eftersom avtryckaren är i form av touch screen, en bild på skärmen!
Men bilderna blev helt ok tycker jag. Tilläggas kan att jag har fixat med dessa i Photoshop. Den övre är kraftigt beskärd, haha!
Imorgon flyger vi till Porto på VM-kvalmatch, Portugal-Sverige. Superskul!

Inga kommentarer: