onsdag 11 mars 2009

Spanien dag 4: Ida klättrar på lejon...

Åh, vad stilig! Man vill ju gosa!!!
Elegant skapelse i mitten också! Jag börjar klättra...
Haha, here I am! Turist som man är, haha...
... men hur kommer man ner??? Hala skor...
Hahaha... halvvägs!
Så äntligen kan vi fortsätta vår hamnpromenad ned mot stranden denna äntligen VARMA vårdag!
Först tänkte jag; Åh, vad smart att hänga tvätten utanför ballkongen (som de gör här)! Då får man ju plats att sitta och fika samtidigt! Sen kom jag på att om det blåser kan det knappast vara nån höjdare! Strumpor och kalsonger virvlar runt mellan husen, vilken idyll! -Landar kanske mitt i kaffekalaset, hehe!
Så kom vi äntligen till stranden. Starka vågor och bländande sol, underbart!!!
Fortsättning följer...
... medan ni väntar på det kan jag berätta att jag haft en mysig eftermiddag med syster och småpojkarna idag, Spelat Mario Cart med Oscar och fått en riktig blötpuss av Alvar! Gooosigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilka underbara bilder du har i din blogg :) Här kommer jag garanterat kika in igen! STORT Grattis också till bebben!

Unknown sa...

Tack x 2!!!

;)