onsdag 18 mars 2009

Systerdag med allehanda shopping!

Det skulle bli en lunch och lite Gärdets Outlet men slutade med systerdag för hela slanten!
Vi började på salongen Din Tid vid Karlaplan, där jag köpte nåt fuktighetsserum och mineral-make up liksom Elin, som också blev sminkad med gott resultat!
Så åt vi god lunch på Kinarestaurangen i närheten innan vi spontant gick till Fotoöversten och spontant köpte en systemkamera åt syster för under 5000 kr!!! Canon 1000D, helt suveränt! Till hennes firma! Upskattat köp; )Vi traskade vidare i solen och den iskalla blåsten till Gärdets Outlet där jag hittade ett ursnyggt bälte för 59 kr och stödstrumpor... Hmmm, låter tantigt men jag måste ha dem när vi flyger till Portugal har min barnmorska sagt!
Sen fika hos syrran och invigning av nya kameran. Kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bild! Jag känner mig så himla glad att vi hann fixa kameran idag, hade aldrig gått utan dig!
Imorgon måste jag fixa bilder till ett blogginlägg!!
Vi har himla mysigt ihop du och jag!!
Puss från sys!

Unknown sa...

Lova!
Ja, man vill lixom inte åka hem, för vi har så mycket att snacka om å har så kul ihop!
Puss på dig med!