söndag 1 mars 2009

Magvisning och mystiska tulpaner

Lite magvisning efter önskemål, haha!
Ja, ungefär så här såg jag alltså ut i morse. Blir större och större. Hur ska det sluta?
Imorgon går jag in i vecka 25. Då är det barnmorskebesök igen som gäller. Och undersökning antar jag. Annars ber jag om en!!!

Jag gick en härlig promenad med svärmor ned till sjön idag.
Sen släpade vi med oss Tias ut i gallerian och kollade på skor innan vi for till Ankis och Ulf och fick god mat.

Mysko tulpaner de hade köpt! -De har inte blommat ordentligt, men de vissnar liksom inte heller!


Spånga by night...
Sen har jag surfat loss nåt väldigt på min iPhone, och lärt mig det mesta, hur det funkar. Har dock inte lyckats programmera in min mailadress. Än värre är att det inte verkar gå att skriva blogginlägg på den!!! Den fattar liksom inte att inläggs-ytan är skrivbar! Rubrik och etiketter däremot kan jag skriva in. Hmmm...
Hoppas det går att fixa på nåt vis! Nån som kan eller vet nåt??? Skriv gärna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt fina tulpaner....
M-a

Anonym sa...

Mysig mage!
Kram Anna N

Unknown sa...

Tackar tackar!
; )