torsdag 12 mars 2009

Havet!

Den här dagen var nog ändå den underbaraste på vår Spanienresa.Äntligen var det riktigt varmt! Och vi tog det lugnt, stannade länge på stranden... i solen... och bara njöt!
Tias kände på vattnet. Jag försökte göra samma sak och fick en våg rätt över skorna, haha!
Meditation...
Lycka...
Några små snäckor plockade vi också.
Ett Spanskt TV-team stod farligt nära vågorna, haha! It could have been me... om jag bott i Barcelona vill säga. Rätt härlig miljö att fota i!
Om ni tittar riktigt noga kan ni se de två badarna som rusar upp ur vattnet. Gissar på att det var kallt och starka underströmmar denna blåsiga vårdag!
Vi hittar en pir med klippstenar och sätter oss i solen, smsar lite, vilar och myser.
Skönt... Kjolen jag har på mig är den första jag köpte av ärket Desigual!
Kissnödig och med värkande fötter... så det var rena himmelriket att sätta sig ner på restaurangen vid havet, där jag beställde en pizza (inte så god...) och Tias risotto. Tias ser lite missnöjd ut haha, gillar inte trumpeten som ställt sig och jazzat tillsammans med ett dragspel nära vårt bord.När de försvann blev han glad igen; )

Inga kommentarer: