söndag 8 mars 2009

Hemma igen!

Vi hann med en god Smoothie i solen innan vi tog flygbussen i förmiddags. -På Dunkin´Coffee, där de har världens godaste munkar med choklad i och grejer.Självklart köpte vi med oss två att lyxa med på flyget, vilket helt klart förgyllde flygresan!
MUMS!!!
Så här snygg var väggen utanför flygplatsen, terminal B. Stilig karl även, haha!
Ja, vi har haft det oförskämt bra. Helt klart. Men det var vi värda!!! Vi återvänder gärna till Barcelona!
Synd att kronan är så låg just nu, för shoppingen blev riktigt dyr, liksom mat och allt! 11, 7 kr på en euro... Förut har en euro ju kostat nio kronor! Stor skilnad om man hittar en tröja för 54 euro... Jag köpte den ändå... Den var till och med snygg på mig nu, med en stor blomma på magen! Men ännu snyggare lär den bli när jag inte är gravid längre. Desigual, jag säger bara det!
Bilder kommer... men nu ska vi strax sova.
Lite hemskt att lämna 19°c och sol och komma hem till ett regnigt och svinkallt Stockholm! Men vi är jätteglada åt resan, och jag kan njuta av att vara hemma i vår mysiga lägenhet och att ha fått vila fötterna lite en dag. Att inte vara dötrött och ha ömma, värkande fötter denna tid på kvällen (vilket varit fallet varenda Barcelonakväll), och att få lägga sig i sin egen säng... mmmmm.......
Ja, vi har stupat i säng vid elva varje kväll faktiskt! Det är ju inget partyläge för min del, och trots att vi tagit siesta en stund varje eftermiddag har vi varit rejält uttröttade när vi kommit hem till hotellet vid tiotiden.
Vi syns imorgon, med fler bilder!!!

Inga kommentarer: