måndag 30 mars 2009

Matchen!!!

Svenska läktaren! Vi var här en timme innan VM-matchen mellan Sverige och Portugal startade. Bra platser, härlig stämning!
Matchen var spännande, vi skrek oss hesa, även om jag tillhörde de som kanske skrek minst... Bebben hickade, och jag undrade hur livat det var där inne. Folk runt omkring skrek ju så det skar i öronen!
Lillkameran fick räcka att ta med hit, så bättre bilder än så här blev det inte.

Tilläggas kan att jag är rätt trött nu... efter resan! Aldrig förr har det varit så otroligt jätteskönt att komma hem!!!!! Jag sov underbart i min egen säng inatt och vill knappt gå ut idag... Ont i fötter och allmänt stel... Behöver nog all vila jag kan få!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se bilderna från matchen! Ännu roligare är att ni kom hem helskinnade med den hickande bebben i magen!
Kramar M.

Unknown sa...

Ja, det är så skönt att vara hemma igen...
Love it!