söndag 15 mars 2009

Schlager och 2-årskalas i ett!

Grattis Alvar!
På torsdag fyller min yngsta systerson och gudson två år. Vi firar honom idag, då mamma kommit till Stockholm! Hela högen är vi bjudna på middag och Alvar får öppna mina paket redan i hallen! Leran blev väldigt populär! Riktigt roligt att leka med tyckte jubilaren!
Middag med god paj och grejer. Syster har pysslat! Batman tar för sig av paprikan... eller är det Oscar tro?
Gospojkarna i badet! Söta gudsöner jag har, va?! Oscars piratskum som han just fick av mig blev också en hit. Tomteskägg för hela slanten!
Söt!
Oscar hjälper mamma och moster att heja på HEAT i melodifestivalen! Hårdrock, oh yeah! -Men egentligen håller han på Molly... för att hon är sötast och dessutom är lik mamma.
Myspys i soffan! Alvar är riktigt go på mig och väldigt imponerad av att det finns en bebis i min mage.
... pussar bebisen. Hur go får man bli?!
Alvar lånar brorsans robot... i smyg tror jag; )
Oscar vill ha sin robot. Alvar har även fått låna mitt armband... och mormor beundrar Oscars fina fötter.
God natt!
; )

Inga kommentarer: