onsdag 25 mars 2009

Ny frisyr!

Ok, nästan som innan... och inte lyckades jag fotografera min nya frisyr särskilt tydligt... men den är där i alla fall!
Det var rätt skönt att tillbringa förmiddagen i en skön fåtölj på frisersalongen Ibi medan Katarina packade in mitt hår i folie. Mörka och ljusa slingor ger ett djup och passar mig jättebra! Jag har dock galet mycket hår! -Min stackars frisör fick gå och blanda mer färg trots att hon från början tagit i och gjort dubbel sats. Det tar sin tid också men bra blir det!
En kund till mig skulle komma in och hämta sina bröllopsbilder, och han prickade in att komma när jag satt och såg ut som en folierobot i torken. Snyggt!
Jag kände mig väldigt seriös... i min yrkesroll som fotograf.

Det blir nog en promenad snart, allt för sooolen! Underbart att våren nalkas! Synd bara att det fortfarande är så kallt. Och ju varmare det blir desto större kommer min mage att vara... Hoppas jag orkart ta skapliga promenader in i det sista. Idag känns det lite extra viktigt. -Det är ju Våffeldagen!!!

Inga kommentarer: