torsdag 12 mars 2009

Telia kan dra åt h-vete!!!

Idag har jag inte haft en höjdarförmiddag direkt. Efter en natt med konstiga drömmar och en massa Telia i huvudet, tänkte jag att NU, innan duschning och allt, skulle jag minsann fixa mig ett webmailkonto hos Telia... Jag hade inte kunnat föreställa mig att det skulle vara så svårt!
-Jag loggar in på "Mina sidor", går in på "Telia Webmail", klickar för att få hjälp att fixa en webadress, och kastas ut ur inlogningen och måste lgga in igen... och typ så där, om och om igen..... med vissa varriationer, och en j-la "Hanna", som "Ger svar på dina frågor" som dyker upp på sidan hela tiden med det ena mer korkade svaret efter det andra... dvs svar på helt fel frågor förstås.
Till slut lyckades jag skriva ett lååångt välformulerat meddelande på kontaktsidan (Medan jag nonchade "Hannas" ständiga svarförsök). Men naturligtvis blev det ERROR!!! -När jag skulle skicka iväg det. Texten försvann och jag blev GALEN av ursinne och tårarna skvatt...
Är man gravid och har kroppen full av hormoner så pallar man inte sånt där!!!
Dessutom har min iPhone slutat ringa! Den är helt tyst alltså! Så jag missar ju samtal hela tiden, så länge jag inte tittar på telefonen och ser att den ringer... eller har lagt den på nåt ställe med superbra resonans så vibrationerna hörs, typ badkarskanten. Telia det med... Det var dem jag köpte telefonen av.
Skickade en fakturafråga till Telia här om dagen, efter att ett samtal (med köer etc) brutits preciiis när jag skulle få svar på min fråga. Skickar man en fråga ska man få svar dagen efter, men tror ni jag fått svar än??? -Nej, självklart inte. De ska höja priserna också. Underbart, va!
Webmailkontot vill jag bara ha för att jag inte kan få in min vanliga mail på ett bra sätt i min iPhone... Jag kan inte blogga från den heller. Flyt...

Inga kommentarer: