söndag 15 mars 2009

Finbesök i Solna

Oscar ritar av mig med bebis i magen. Han och mormor är de enda som frågar efter gästboken när de kommer hit! Kul, eftersom jag annars ALLTID glömmer att ta fram den!!! Inte mycket skriven i den alltså... men fina porträtt har Oscar bidragit med!
Mamma har varit här sen före tolv och vi har ränt i affärer, ätit kebabrulle och fikat. Hon är imponerad över vad mycket jag orkar med tanke på tillståndet, haha! När mamma och Tias vilade i soffa och framför dator bakade jag chokladmuffins!
Mums! Uppskattas av både små och vuxna.
-Far som son...
Här en blivande far!
Oscar är väldigt förtjust i sin mormor. Ömsesidigt!
Kul att ha alla här tycker jag! Det blev en till liiiten shoppingtur till förut när Elin och Oscar kom före resten av familjen... så nu är jag faktiskt lite trött... med all rätt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fiina bilder!
Tack för en mysig helg!

Kram syster!

Unknown sa...

Tack!
Ja, vi har verkligen myyyst i helgen!