fredag 13 mars 2009

Fredagsmys...

Ensam hemma ikväll... men inte helt ensam förstås! Bebben ligger där inne och sparkar och gör sig påmind utan att ännu kräva något av sin mamma... mer än att jag ska va alkoholfri, äta någorlunda rätt och kånka runt på den hela dagarna förstås. Jag må säga att jag mår väldans bra än så länge i alla fall. Nästan inga krämpor alls. Ryggen trodde jag att jag skulle känna av tidigt, men än har det inte hänt!
Nåväl, fredagsmys med bebben stundar, sfter att jag betalat en försäkring och gjort en ny bildbeställning på Odenlab... Hämtade ut en bildbeställning idag och det är alltid minst 2-3 (oftast fler) bilder som inte ser ut som jag önskat. Men jag vet att om jag klagar får jag höra att det är jag som har gjort fel, så det är ingen idé... Som när en hel hög bilder blev sepia-tonade, knallbruna! Grejen är ju att man ser bilderna när man beställer dem, och jag skulle aldrig trycka på "Beställ"-knappen om bilderna var onaturligt gulbruna och mörka därtill! Denna gång var det beskärningen som spökade. Suck. Så nu har jag gjort om en hög bilder. En extrautgift , javisst! Och extra arbetstid förstås.
Har varit på Telia och fått mer ordning på min iPod också, samt köpt födelsedagspresenter åt lille Alvar som fyller två på torsdag men skall firas imorgon! Två timmar på stan blev det, i förmiddags... Kissnödigt... Sen har jag gått runt Råstasjön också, på eftermiddan! Så idag har jag inte bara suttit, som resten av denna vecka... Har gjort pizza också! Tias gjorde degen, jag-resten!
Hoppas det går nån bra film ikväll så jag får må lite gott. Känner ett väldigt o-intresse för Let´s Dance...
Nåväl, roligt att bebben är vaken i alla fall!

Inga kommentarer: