måndag 16 mars 2009

Barcelona shopping!

Barcelona är en fantastisk shoppingstad (även om priserna ligger högt för sen svensk just nu)!

Klädmärket Custo Barcelona verkar vara deras största, och modet är vågat med häftiga, färgglada mönster. Custos kläder var i dyraste laget så vi satsade på Desigual som har absolut lika häftiga kläder. Även här är det starka färger och yviga önster dom gäller. Men Desigual använder sig också mycket av aplikationer och broderier, vågat och rått!

Här nedan följer bilder på kläderna jag köpte i Barcelona, men först örhängena jag hittade i Parc Guell. Jag föll pladask. De är ju bara JAG!!! Jag köpte till ett matchande armband sen på stan.

Här är detaljbilder på kjolen jag hittade redan andra dan. Fler bilder på kjolen hittar ni i övriga Barcelonainlägg, till exempel här!)
Handväskan och den svarta kjolen är Desigual, förstås! Bänken har Gaudi designat (tyvärr ej till salu)!

Toppen till vänster var tillsammans med väskan det enda jag köpte från den senaste kollektionen... och därmed det jag la mest pengar på.
Otroligt att jag kan ha denna topp nu! Hoppas bara att den inte töjer sig! Vore ju kul att kunna ha den även efter graviditeten.

Jag har stylat om bloggen lite idag som ni ser! Så nu känns den mer som jag!

-Starka färger, temperament, vilja!

2 kommentarer:

Anna Maria sa...

Bloggen blev jättesnygg! Den gröna färgen på väggen är kanon ju.
Grönt är skönt. :)
Du har en jättefin mage också.
Kram

Unknown sa...

Tack!!!
Jag gillar din nya blogg också!
Kram!