tisdag 24 mars 2009

Från snö till lite lite tö...

Så här söt var jag när jag lussade som 1,5-åring! Musikintresset hade jag i modersmjölken.
; )
7.15 imorse kämpade jag mig yrvaket upp. -Allt för att hinna träffa mamma i en kvart innan hon åkte till jobbet, innan packning och annat fixande tog vid för min del. Sjungandes för att överrösta eventuella knakande spöken for jag runt som en tuss uppe på övervåningen innan jag slutligen tog med mig frukostbrickan till mormor. Jag hann sitta där i en timme och ha kvalitetstid med både henne och Daniel innan klockan passerade tio och pappa kom och hämtade mig.
Nästa mål för dagen var att övertala pappa om att vi skulle hinna ta en solskenspromenad i Trönöbygden innan mat och söderhamnsfärd. Kallt var det men det var det värt! Snön gnistrade envist och bländande.

Tåget till Stockholm var nästan i tid. Det är skönt att åka X2000... Inga byten, två timmars resa. Perfekt! Läste om tiden efter förlossningen, sedan barnets utveckling i magen... somnade en stund. Sedan framme!
I Solna var det sol och takdropp. Mysigt förutom att det känns som att bo i en fågelholk... dessa betongklumpar...
Jag har under eftermiddagen dragit in en massa gamla bilder i Photoshop, så det kommer fler!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi! Coolaste lucian jag sett hittills. Förresten, snygg sida du har fått till. Jag gillar det gröna och färgstarka. /Janna

Unknown sa...

Tack! Jo visst var jag cool alltid, haha!
Kul att du gillar sidan också!