tisdag 3 juni 2008

Sysslolös fotonörd mitt i slitet...

När jag kom hem igår hade det hänt ännu mer i lägenheten. Nu börjar det likna nåt! Och mer hände efter kvällsfikat på balkongen. -Jag, Tias och Ankis drog in en garderob i klädkammaren för att få plats med en byrå i sovrummet, jag packade upp skafferivaror och kryddor och de hade köpt källsorteringskärl och grejer på IKEA. Vi har mer space i köket nu, så det blir lättare att bjuda fler på middag!
Bilder kommer! Jag måste bara koppla in datorn hemma… Har god lust att lägga in nån äckelbild också, snarare före- och efter-bild på snusket de lämnade åt oss, å hur fiiint det blev efter vårt slit. Makalöst folk…
Idag jobbar jag 10-20. Jag byter till mig längre pass än vad jag har i schemat. –Bara för att få fota. Löööv it! Synd att jag inte fått åka ut på hela dan bara! Jag har pysslat med nyttosaker istället (deklaration å tidlista m.m.) samt ätit GOTT på Sushi-baren vid Ica Gärdet! MUMS!!! Äter inte sushi, men nån strimlad entrecot med nudlar… Läste tidningen å myste. Ute förstås. Å gick en vända till Gärdets Outlet och köpte ett nattlinne i stickat siden för 200 kr! Å en mini-duk för 15.
Idag ska nog Tias fixa färg och tapeter, så vi kommer ännu ett steg närmre en trevlig lägenhet.

Inga kommentarer: