söndag 15 juni 2008

VM-kval nästa!!!

Igår när jag rände runt i Rålambhovsparken och frågade folk om deras alkoholvanor hände nåt betydligt större i Kungsträdgården. Tias blev kallad till Kungsan av Svenska Spel, för att stå på scenen och tävla mot en annan om biljetter till valfri VM-kvalmatch. -Och han VANN!!!!! Haha! Så nästa år drar vi till... Portugal gissar vi på, i mars! Och ser dem möta Sverige! Resa och logi är betalt! Yippiii!!!!! Lovely...
Denna lugna arbetsdag har jag roat mig med att köpa en ny trådlös telefon, äta jordgubbar (MUMS) men mest surfat. Surfade in på Apples iPhone-sida och började NÄSTAN dregla!!! Åh, jag har tänkt för länge sen att jag vill ha den, men den är ju ännu underbarare än jag kunnat föreställt sig. Kolla in de små demofilmerna och förundras HÄR!
Nä nu slutar jag snart. SKÖNT! Jag är gruvligt seg.
Har fått uppskattning av redaktören för gårdagens EM-rep i alla fall, vilket genast får mig att bli lite gladare!

Inga kommentarer: