onsdag 18 juni 2008

Full rulle på min lediga tisdag...

Jag sitter och stressar upp mig över Facebook som krånglar... grrrrr... Mamma skrev ett meddelande från Värnamo, och jag skrev ett lååångt svar som försvann i samma ögonblick som jag försökte skicka iväg det. AAARRRRRGGG!!! Skrev nästa varriant på en annan dator (min egen), men som sagt, det är väl Facebook som är överbelastat eller nåt, för ingenting funkar. Kommer nu inte ens in på meddelande-sidan!
Idag var det min lediga dag nr 2. Jag släpade mig till SATS för första ggn på 3-4 veckor, och gick på cykel + core-pass samt styrketränade själv. De byter program å därmed musik varje kvartal. Och nu får jag medge att jag saknade THINK! med Aretha Franklin, versionen från Blues Brothers-skivan, som vi cyklade till förut. För varje nytt drag, tonartshöjning och hysteri ökade vi i styrka, stod och satt om vart annat medan glada spontana rop hördes bland oss ivriga cyklister. Helt galet, och väldans kul!!!
; )
Vi har också fått vår nya trådlösa hemtelefon. En liten, fin Siemens med lysande skärm, stöd för bluetoth, polyfona ringsignaler... Vi som nästan är lite tekniknördar annars har legat lååångt efter när det gäller hemtelefoner. Så detta känns STORT!
Och så har jag provat ca 20 klänningar på stan... i hopp om att hitta nåt till sommarens bröllop. Ingen kändes perfekt. Tråkigt.
Men så har vi fått upp hyllorna i klädkammaren. Tias kan han. -Och en badrumshylla. Vilket innebär att vi kunnat frigöra en hel del golvyta. Ha!
God natt och sov gott!!!

Inga kommentarer: