måndag 23 juni 2008

Sömnig start på en hård vecka

Fy vad trött jag är...
Kom i säng efter 12 inatt och skulle upp efter 6. Har en tiotimmars arbetsdag framför mig och har glömt passérkortet... Så det gäller att gå på rätt toaletter, för att inte bli utelåst! För övrigt så har jag med mig lunch men inte middag... så jag hoppas någon snäll lånar ut sitt kort till mig...
En härlig helg har det varit i alla fall. Så jag klagar inte.
-Riktigt kul att skjuta luftpistol! Och att fynda på auktion + Himlas nya lagerbutik som öppnat i Norrskedika av alla ställen! Och Gun är ju världsmästare i tårtbakning. Å dan innan lyckades vi få till pappas bästa enrisrökta lax! Pappa själv deltog till en viss del via telefon.
Nu har jag en tuff vecka framför mig. 44 timmar + bröllopsfotografering i Trönö på lördag. Och massor av andra saker som skall göras. Puh...

Inga kommentarer: