onsdag 11 juni 2008

Fotbollsfeber

Otroligt!!!
Vi vann! Det hade jag inte vågat tro!
Hoppas det fortsätter åt rätt håll, så det blir en riktig EM-sommar med mycket glädje!
Lite roligt att se matchen i Kungsan, även om det bästa ögonblicket var min fish and chips med aoli. MUMS!!! -Och en kall öl. Sen stod jag liksom bakom en massa långskånkar, såg dåligt och det blev dålig luft. Efter första halvlek for jag hem, borstade tänderna osv och missade båda målen!!!!! Grämer mig för detta... Nu sitter jag och klipper, sen 4 imorse. Synkar med Henke Larsson och Chippen, stackarn. Hoppas det inte är så farligt med hans ben...
Jag missar VIP-rean på MQ, buhuuu... Må det finnas bra grejer kvar när jag kommer dit vid 13-tiden tidigast.
Jag har utbildning från kl 9 och sen lunch hos syster vid 12 kanske. Sen så!
Hoppas ja får internet hemmma snart igen, så jag kan lägga upp bilder samt skriva -även hemifrån!!!

Inga kommentarer: