fredag 20 juni 2008

Glad midsommar!!!!!

Jo då, här på fyran är det glada miner trots att vi inte grillar ute i solen vid nån sjö... Vi fick ju i alla fall lunchbuffé!
Jag jobbar 14-23, och hann gladeligen prova 10-15 klänningar på stan efter min och Tias lyxfrukost. Han kom in och hjälpte mig med klädköpet. Så skönt!!! Så det slutade med en kjol med matchande linne i ljusgult och svart på Jane Norman! Då hade dock tiden nästan runnit ut, så jag köpte det oprovat och hoppas på det bästa. Hittade ursnygga svarta sandaler på Bianco också!
Nä, jag och en tjej som också är redigerare här kollade på Youtube igår, och prickade in en favorit om svensk midsommar. Jag säger bara det; Om det är på detta viset kan man ju lika gärna jobba! Hehe... Kolla här!!! ; )
Jag har sett den några ggr och ser den gärna igen. Asgarv varje gång. Ljudet... bara det! "... Ulla, Bella och hela gänget..."
Jordgubbspussar på er och en väldigt GLAD MIDSOMMAR!!!

Inga kommentarer: