onsdag 18 juni 2008

Rysare stundar...

Snart börjar Sverigematchen mot Ryssland. Jag sitter i en liten redigering med en liiiten TV som jag hoppas få tid att titta på under denna ryssrysare, som jag misstänker att det kan bli. Jag har Rysslands schlagervinnarlåt spelandes i huvudet om och om igen, vilket inte känns särskilt passande i denna stund (även om jag älskar den låten... mer och mer).
Jobbar 14-23 denna dag och två till. Midsommarafton... lite ledsamt men bra ob och sedan födelsedag i Verkslär.
Idag körde jag äntligen igång med bildfixandet igen, och kom iväg ett varv runt Råstasjön. Jag har varit tvungen att göra avkall på mycket i och med flytten. Bor man i ett enda kaos måste man nästan prioritera det före det mesta. Till och med före att hinna ut i sommaren... Andungarna nere vid sjön såg smått pubertala ut nu. Svanungarna var ulliga och söta. Men rododendron har blommat ut i Stockholmsregionen=(
Jag vill inte missa sommaren!
Imorgon blir det nog klänningssök för hela slanten, så jag lyckas fixa en till Marias bröllop. Det är mycket nu. Hoppas jag hittar en klänning!
Nu säger jag bara:
HEJA SVERIGE!!!

Inga kommentarer: