måndag 19 oktober 2009

Saga och hennes morfar

Idag har Saga fått lite kvalitetstid med sin morfar
Så här glad var hon när vi kommit hem efter en härlig höstig långpromenad.

Det blev även god mat, Spotify och Betapet. Saga var inte överförtjust över detta, men vi lekte med henne så hon skrattade högt också.

Ikväll har jag och mamma badat lilltjejen och myst massor... Hon har dock varit lite smågnällig. Blev gladare när hon Skypade med sin pappa och lasset vi väntat på en vecka äntligen kom ut.

Det var inte lätt att få Saga att somna ikväll, men nu sover hon. Skönt. Mamma sover också. Klockan börjar bli mycket. Jag är löjligt sugen på en Betapet-match samtidigt som jag är väldigt hungrig. Vi får se om jag gör något åt mina begär eller går och lägger mig...

God Natt!

1 kommentar:

Anna sa...

Hej! Vilken fin blogg du har. Halkade in här via länk på "Bli mamma". Jag är också en fotointresserad tös, och har min första bebbe i magen :) Kika gärna in på min blogg.
Ha en bra dag :)