torsdag 29 oktober 2009

Prommis på Tias lediga dag

Långpromenad!!! Härligt. Idag var Tias ledig och vi gick promenaden via Huvudsta, genom 4H-gården och längs vattnet.Saga sov sött i vagnen.

Det är tredje dagen i rad som jag gått över 12 000 steg. Superbra! Det är oftast inte lätt att nå upp ens till de rekommenderade 10 000, så jag är riktigt nöjd. Vi hoppas på fint väder även imorgon, så vi kan gå in till stan!

Jag fastnade just i telefonen med min kära syster så tiden rann iväg... Plötsligt känns det inte lika motiverande att göra degen som ska jäsa i kylen över natten... för att vi ska få färskt bröd imorgon bitti. Men jag ska nog ta mig i kragen, för det vore ju gott..!

Saga sover sött men har börjat vakna lite tidigare på mornarna, så jag borde egentligen lägga mig NU! Behöver sova... Men har på tok för mycket att göra.

Bränna CD-skiver, fixa med presenten som syster ska få för att hon fixade det mesta på Sagas dop...

Jisses... måste dra. Tjing!

Inga kommentarer: