söndag 4 oktober 2009

Kort lördagsrapport

Idag har vi...
-ränt runt på Barkarby Outlet i ösregnet och tittat på skor, tröstat bebis å fikat på Waynes.
-haft god middag här hemma med syrrans familj och Tingeling (för att hålla barnen någorlunda lugna).
-Spelat Betapet där jag först blev tvåa av tre spelare och sen förlorade å det grövsta.
Att spela Betapet kan vara kul om det går någorlunda bra, men jag är INTE en bra förlorare, och om det går dåligt blir jag så ledsen och ilsken att jag inte vet vad jag ska göra för att lugna ned mig. Det är löjligt, jag vet men jag kan inte hjälpa det!!! Och det blir ju inte bättre av att jag övar så supersällan... vilket inte går att göra nånting åt. Sällan eller aldrig är vad som gäller. Mer tid än så finns inte när man ammar en bebis.
Har ni nå trix som kan hjälpa mig hantera min dryga ilska??? Jag vill inte bli så här arg! Problemet är just nu:
Hur ska jag kunna somna???

Inga kommentarer: