fredag 1 augusti 2008

Arg arg arg dag...

Denna dagen ett liv...
Jag har varit arg hela dan, arg och ledsen. Har en sån dag då allt känns hopplöst, besvärligt, jobbigt och alldeles... fruktansvärt!
Jag har jobbat som en tok också. 22 livespeakar o dyl har jag skickat iväg mellan 14 och 19.15. 5 minuters paus... å två telefonintervjuer. Tufft! Satte m ig sen på takterassen, åt svärmors spagetti och varvade ner. Har sen långpratat med mamma. Det känns lite bättre nu...
Lite paus ett tag...
Stackars Tias... Han kom hem inatt. Vi träffas en förmiddag och jag är så OFF!!! Kanske jag ska ta en öl med honom och Pelle på stan efter jobbet. Om jag inte känner att jag bara måste HEM och lägga mig! Vi får se... Bröllopsfotografering imorgon. Så det blir lugnt i vilket fall. Jag ska va i Upplands Väsby före 16, så skapligt lugnt känns det.
Bilderna jag skulle ladda upp idag ligger nu i kassen jag hade igår. Jag flyttade över USB-minnet dit... och kom sen på att jag skulle ta min andra väska till jobbet.

Inga kommentarer: