torsdag 7 augusti 2008

Bryderier

Jo då, det blev några vindrinkar på Mosebacke igår kväll. Det är ett sånt trevligt gäng som jobbar här på fyran! Vi satt och snackade tills de stängde. Då var det bara vi kvar, ca 5-6 pers från TV4 - och Henrik Dorsin (Hans Korv i ugn-rap är en av mina absoluta favoriter på You Tube!!!) å hans polare.
Jag tog en taxi hem igen... Lite jobbigt att bo i Solna när alla vill gå ut på söder. Denna gång bodde ingen åt mitt håll. Som tur var kom taxiföraren på att sätta på taxametern först vid T-Centralen. Där tjänade jag en slant; )
Innan 15 denna dag har jag grubblat och grubblat över möbleringsalternativ på mitt kontor. Att det ska va så svårt!!! Som det ser ut nu... när vi testat ett alternativ... ska det i alla fall INTE se ut. Vi hade tänkt oss nån mysug hörna med fåtöljer mot den gröna väggen... men det verkar spricka. Mitt skrivbord hamnar kanske där istället... nåväl...
Sen var det födelsedagspresenter till Tias. HELP!!! Han fyller på söndag. Tiden räcker inte till... Vad göra??? Han vill ju liksom bara ha vissa specifika saker... och jag vet att han inte blir glad åt vad som helst. Oscar har jag i alla fall kommit på vad jag ska köpa åt! - Meterhöga trafikskyltar i trä från Åhléns, 149 kr/st.
Jobbar nu. Sthlm + Sport... ska just följa fotbollsmatchen Elfsborg-Kalmar, för att kulla klippa ut nåt till kl 18.37.

2 kommentarer:

Anna Maria sa...

Grönt är skönt - jag vill se bilder!

Unknown sa...

Jag looovar! It will come... Men det är väldigt rörigt där just nu, och lite för mycket att göra. Kanske hinner imorgon natt eller på söndag. ...-Ja, det jänns konstigt att inredningsblogga på detta viset utan att visa nå resultat!