lördag 2 augusti 2008

Lördagsmys by my own

Oh, how nice!!!
Jo då, jag har det supertrevligt här i min ensamhet. Sitter i vardagsrummet med tända ljus och lyssnar på grannarnas festande ovanför. Jag har just spelat fiol i 45 minuter!!! Det händer ju inte! -Så det var kul. Har sett på min nya fiollåda många många ggr under veckorna och tänkt att jag velat plocka upp fiolen... men jobbar man kväll och alltid har fullspäckade förmiddagar finns det ju inte en chans!
Camillla skulle ju ha kommit hit ikväll. -Men hon fick sån huvudvärk att det blev inställt. Tråkigt. Som tur var fick jag sällskap av Perra och Tias, och vi beställde grekisk hämtmat som vi gladeligen åt på balkongen medan regnet öste ner. Jag drack vitt vin, Verdiccio. De drack Cola, och nu är det på bröllopet jag fotograferade i eftermiddags och spelar musik, som disc jokeys.
Kul bröllop att plåta för övrigt. Bruden hade en cool tatuering som hon fått på möhippan, med två hjärtan. Och en lång slöja. Lovely! Om jag vågar, ska jag fråga om jag får lägga ut lite bilder.

Inga kommentarer: