tisdag 19 augusti 2008

Hallkonst!

Snyggt va!!! Tillräckligt galet för att passa mig! Färgerna stämmer inte till 100 % på bilden, men på ett ungefär!
En av tavlorna i närbild var det, ja! Tråklägenheten lyfts lite, i alla fall! - Även om golv och dörrar är dötrista!!!
Och vårt svarta hörn i hallen. Nåt ska upp på väggen här med är det tänkt. Samma tapet har vi som fondvägg i sovrummet. Är det int fint så säg???
Jag har vilat å sooovit i 1,5 timmar nu i eftermiddag, efter långpromenad med Syster & Alvar och lunch med dem + Christer på SVT. Fiiint väder! Men nu är man ju dötrött å vi ska tvätta kl 7, så jag hinner väl inte ut nå mer. Jag har ont i halsen... känns som om jag ska bli sjuk. Lite grymt, med tanke på att jag ska till Trönö och grilla, spela fiol å mysa i helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Otroligt snygg tavla!

Unknown sa...

Tack!

; )