måndag 25 augusti 2008

Brottsplats Solna

Så här såg det ut nyss... Utsikt från vårt sovrumsfönster. Derby... AIK-Hammarby, och det resulterar i totalt kaos. Hur mycket polissirener som helst, springande människor, antagligen slagsmål och vandalisering, poliser i bussar och på hästar, bengaliska eldar...
... våra skattepengar går bokstavligen upp i rök.
Tur att vi inte bor ännu närmre Råsunda-stadion.
I övrigt har jag jobbat i nästan tio timmar idag. Det gick över förväntan. Jag är piggare nu än i helgen. Men när vi just intervjuat Göran Hägglund vände sig reportern till mig och frågade; "Hur går det för dig?" Han trodde jag höll på att få värsta astmaanfallet! Haha... jag var dock allmänt igentäppt samt försökte kväva mina hostningar till varje pris!
God natt på er och sov så gott!

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Det är sjukt att vissa idioter förstör för andra. :S Tänk alla stackare som går dit för att avnjuta en lugn match och så råkar de ut för detta. Galen värld.
Kram!