tisdag 12 augusti 2008

Back on the blog... lovely!

Puh, vilken pärs!
Jag har försökt komma in på min egen blogg hela kvällen, medan Google-sidorna gång på gång talat om för mig att min mailadress inte finns! Spooky! Så jag har gått in på felsökningssidor där det stått att jag förmodligen har gjort nåt mellanslag nånstans, punkt slut. -Jag som uppdaterat sidan flera ggr och skrivit in allt på nytt. Men till slut tog den min mailadress och jag fick välja ett nytt lösenord. Puh... tack för det!
Jag har varit två dagar på TV4 Stockholm nu, och plåtat. -UNDERBART!!! Gårdagens inslag om farlig trafik kring skolor fick jag mycket positiv cred för, så det var kul. Idag har jag och en annan reporter verkligen flängt runt och gjort intervjuer här å där. Sett en kvinna i rött burrigt hår åka ner i en lina längs fasaden på Kulturhuset, träffat en advokat m.m. Blev trött. Men åååh vad skönt det är att få komma UT på jobb!
Jag var inte laddad för hall-tapetsering ikväll... men det var Tias, så nu är även det gjort! Ett svart fond-hörn, om man kan säga så! Hehe... Blir nog superfint med hängare och grejer sen!
Jag skulle ha jobbat 5 x 10 timmar denna vecka, + bröllopet på lördag... och eftersom det var svårt att få byta mitt fredagspass blev jag plötsligt ledig imorgon! Snopet, men bra. Synd att jag missar ett av mina roligare pass... men jag måste prioritera att vara skapligt pigg på lördag.

Inga kommentarer: