måndag 18 augusti 2008

Från hårt slit till lyxig belöning

Japp, jag kom upp 2.16 imorse (inatt), och hade en strid ström av jobb mellan 3 och 11 på TV4. Emellanåt väldigt stressigt... lite sen frukost. Efter detta tränade jag på SATS för första ggn i sommar!!! -Med syster! Jättehärligt! Alex Schulman for runt som en orange tuss i squash-rummet bredvid, hehe...
Syster bjöd på supergod sallad hon gjort hemma sedan. Alvar var jättegosig å lekte med min telefon... lite väl mycket, då han råkade ta en svart bild och skicka till hon som jag bröllopsfotograferade i lördags. Ooops!
Vi gick till Fältis å sen for jag till Slussen för att fika med Sussi. Superkul! Hon har ju varit i Skottland hela sommaren och kommit hem först nu. Så vi hade massor att snacka om. Vi lyxade mer än vanligt på caféet också... Jag tog en underbart kladdig chokladkaka med vispgrädde å hon hallonpaj. Isté och varm choklad och MUMS!!!
Vad gott! En promenad lite kändisspaning (det var inte meningen, men Peter Siepen, Papa Dee, Alexander Skarsgård var bara några av alla kändisar som vimlade runt på Söder idag). Och en massa babbel förstås! Jag blev senare än jag tänkt, men det var det värt!Nu är det dags att sova, så jag orkar upp inatt... För övrigt känner jag på mig att diverse stavfel letat sig in här idag...
Good Night my dears!!!

Inga kommentarer: