onsdag 20 augusti 2008

Stressig morgon... men belöning efteråt!

Det bidde inte en lugn morgon må jag säga... Det bidde jättestressigt, vilket resulterade i att vi inte hann äta frukost förrän efter 7!!! Hungrigt! Och då blev det till att kasta i sig den! Efter 9 tog vi paus och tittade på roliga Youtube-videos. Skrattade så vi grät där i redigeringen, innan klockan blev 10.30 och man kunde börja packa ihop.
Jag hade bara sovit tre timmar knappt... supertrött. - Så jag fick jag vila och käka blodpudding hos min kära syster och lille gos-Alvar. Sen gick vi till Fältis, köpte presenter åt "låtsasfarmor" (eller vad man säger...) som fyller 85 år i helgen. Vi fortsatte till Skansen fram och tillbaka i den underbara sommarvärmen. Köpte varsin Pigelin, gick till Karlaplan och sa hej. Sen traskade jag via Strandvägen, hamnen, till Kungsträdgården, med bara en vilopaus på en bänk vid båtarna... T-banan till Solna där jag stupade i säng och vilade så pass mycket att jag är pigg nu!!! Vi gjorde god wook, åt på balkongen, städade å så kom Ankis och Ulf med en äppelpaj. Trevligt!!!
Stegräknaren står på 14 196 steg nu på kvällen. Dags att hoppa i säng... i funderingar om jag skall träna eller promenera imorgon förmiddag...

Inga kommentarer: