fredag 8 augusti 2008

Sömnig till tusen...

Gäääsp! Fy helsike vad trött jag är! Inte orkar man väl sig ut idag på 080808, då vi nollåttor (hmmm... räknas jag dit???) fått gratis frukost i Globen, fritt inträde på Gröna Lund å vattenkrig på Gärdet... men framför allt ett dansgolv över hela Stureplan till sent in på natten. Möjligtvis skulle jag väl hinna gå till Stureplan... slutar ju jobba kl 23... men vill nog hem och sova bums! -Eller städa och plocka på kontoret... Jag lär inte kunna hålla mig därifrån. Möblerade i huvudet igår, och så verkställde vi det när jag kom hem. -Och det blev BRA!!! Jag kulle nog egentligen vilja ha en ljusare grön vägg, men gjort är gjort, och tufft blev det! Dock mer 70-tal än jag väntat mig. Bilder kommer! Håll ut!!!
Idag har jag köpt presenter åt Tias... Eller i alla fall köpt en... kollat på fler... och därmed gått 10 700 steg! Bara på stan, denna förmiddag!
En sån vecka, för övrigt. Inte en lugn stund. Det är nog inte så konstigt att jag är trött!

Inga kommentarer: