tisdag 22 januari 2008

Snöyra, halka, massor av trafik och en elak GPS!!!

Den här morgonen var HEMSK! Jag har inte haft bilen på länge... men nu skulle jag till Ekerö, och var mer eller mindre tvungen att ta den. Så tittar jag ut genom fönstret halv åtta på morgonen och ser att det snöar ganska kraftigt, att bilarna kör långsamt och det är dimmigt... Åh nej!
Borsta och skrapa rutor, och ut i halkan och snöyran! Så börjar Astrid... (GPS:en) Batterilampan blinkar rött! Trots att den är inkopplad och snarare ska va under laddning! Detta resulterar att jag hela vägen till Ekerö får sitta och nypa om GPS:en och sladden. För då går det bra. Kör sakta... men hinner fram i tid. Puh...
Sen har väl saker och ting flutit på skapligt! Förutom att jag skulle köra bilen till parkeringen, och först där upptäckte att jag inte hade nå pengar på mig! Grrrrr...!!! Så nu står den här utanför och jag hoppas slippa böter.
Laddar in bilder, paniktvättar, tumlar å kollar på Våra Bästa År... Ska åka till Syster sen och tanka in material i datorn. Träna också om jag orkar och hinner.

Senare nu kan jag säga att jag fick böter. PISS!!! Jävla skitdag! Vågar jag köra in till stan över huvud taget???

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är välkommen att bli medlem på www.FashionWay.se